
سوء مديريت در دولت روحاني مشهود است/ عملکرد دکهاي شوراي عالي اصلاحطلبان اردبيل
سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان گفت: در کابینه دولت روحانی شایسته سالاری وجود ندارد و در حوزه اقتصادی کاملا این سوء مدیریت را می توان احساس کرد. «افشار سلیمانی» سفیر اسبق ایران در کشور جمهوری آذربابجان و تحلیلگر مسائل سیاسی و منطقهای در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری آریا، در خصوص فضای سرد انتخاباتی با بیان اینکه آزادی بیان تضمین کننده امنیت ملی است، گفت: زمانی که فضای امن و شفاف بصورت گسترده و برابر برای تمام اندیشه های سیاسی توسط دولت فراهم نشود، هیچ صدایی از افراد سیاسی، حزبی و دانشگاهی و غیره در خصوص اصلاح مشکلات و موانع...









