
دامپزشکی اردبیل در مورد خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو هشدار داد
سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو همزمان با فرارسیدن فصول گرم سال و رشد و نمو و فعالیت کنه ها هشدار داد و گفت: این یک بیماری بومی در کشور و از جمله در استان اردبیل است که هر سال با گرم شدن هوا خود را نشان می دهد و در اعیاد و مناسبت های خاص که در آنها کشتار خارج از سیستم کشتارگاهی و خارج از نظارت بهداشتی دامپزشکی افزایش می یابد خطر شیوع این بیماری بیشتر می شود.









