
آبگرم گیوی به بخش خصوصی واگذار می شود
به گزارش سایت خبری اردبیل نیوز ، اکبر بهنامجو در نشستی با نماینده و فرماندار کوثر افزود: اقدامات اولیه برای واگذاری آبگرم گیوی به سرمایه گذار بخش خصوصی صورت گرفته و با عملیات توسعه ای امکانات رفاهی وگردشگری مناسب در این منطقه فراهم خواهد شد. وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه پزشکی آبدرمانی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: با اجرای این طرح و ایجاد امکانات مناسب مدت اقامت مسافران در آبگرم های استان افزایش خواهد یافت. نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با انتقاد از روند کند علمیات...








