
شناسایی و بستری ۶۹ بیمار جدید کرونایی در استان / ۹۷ نفر ترخیص شدند
به گزارش شیوا بیان، شهرام حبیبزاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ۶۹ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدهاند. وی از ترخیص ۹۷ نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستانهای اردبیل، پارس آباد، مشگینشهر و خلخال در وضعیت نارنجی و شهرستانهای گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند. رئیسدانشگاه علوم پزشکی اردبیل اذعان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۲۶ نفر در بیمارستانهای استان بستری هستند و...









