
نایب رئیس شورای شهر اردبیل بعنوان پژوهشگر برتر دستگاههای اجرایی معرفی شد
همزمان با هفته پژوهش و فناوری «بهزاد عباسزاده» نایب رئیس شورای شهر اردبیل عنوان پژوهشگر برتر دستگاههای اجرایی را کسب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیوا بیان، جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استاندار اردبیل، امروز با حضور فناوران، نخبگان، صاحبان صنعت، پژوهشگران، نخبگان علمی و پژوهشی، استاندار اردبیل و دیگر مسئولان استانی در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و از نایب رئیس شورای شهر اردبیل بعنوان پژوهشگر برتر دستگاههای اجرایی تجلیل شد. یوسف عباسپور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در این جشنواره ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: گسترش مراکز...









