
ورود جدی دستگاهها به مقوله آسیبهای اجتماعی ضروری است
ماریا موسوی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، در رویداد استانی "خاتم" با قدردانی از تلاشهای صورتگرفته در اجرای این برنامه از سوی بهزیستی استان، بر لزوم ورود جدی همه دستگاههای اجرایی به مقوله آسیبهای اجتماعی تأکید کرد.
