
گامی مهم در توسعه خدمات درمانی و گردشگری پزشکی
به گزارش شیوا بیان به نقل از خبر گزاری موج: دستیار رئیسجمهور در گفتوگو با خبرگزاری موج اعلام کرد که مراحل اولیه ساخت شهرک سلامت در استان اردبیل آغاز شده است. این پروژه که هدف آن ارتقای کیفیت خدمات درمانی و جذب گردشگران پزشکی است، میتواند به توسعه اقتصادی استان کمک شایانی کند. محمد نوری، دستیار رئیسجمهور در امور طرحهای ویژه، در حاشیه اختتامیه همایش کشوری متخصصان زنان در اردبیل، به اهمیت این رویداد علمی اشاره کرد و گفت که مقالات و پژوهشهای ارائه شده حول محور جوانی جمعیت با بهرهگیری از ظرفیت متخصصان زنان و زایمان بود. وی افزود:...









