اهدای عضو اولین ایثارگر از استان اردبیل در سال ۱۴۰۴ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اولین ایثارگر از استان اردبیل در سال ۱۴۰۴ جهت اهدای عضو به تهران اعزام شد.