تاکید فرماندار اردبیل بر تقویت آموزش دربستر شبکه شاد وکیفی بخش آموزش
- شناسه خبر: 14804
- تاریخ و زمان ارسال: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت ۸:۳۴
- بازدید : 13 بازدید
- نویسنده: مدیر سایت

به گزارش پایگاه خبری شیوا بیان از اردبیل، فرزاد قلندری با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت یادگیری گفت:«تقویت آموزش در بستر شبکه شاد و کیفیسازی فرآیند یاددهی–یادگیری از اولویتهای اصلی ماست و تلاش میکنیم با بهرهگیری از موجود، امکان دسترسی برابر دانشآموزان به خدمات آموزشی فراهم شود
وی ضمن گرامیداشت هفته معلم بر تجلیل از معلمان ونکوداشت جایگاه وشان معلمان تاکید کرد وگفت:معلمان سرمایه های عظیمی هستند ونقش اساسی در تربیت نیروهای نخبه وکاردان دارند
قلندری با بیان اینکه توسعه فضاهای آموزشی از سیاستهای مورد تأکید رئیسجمهور و استاندار اردبیل است، افزود:
«در قالب نهضت مدرسهسازی، تاکنون زمین مورد نیاز برای هزار و ۴۸۵ کلاس درس تأمین شده و بخشی از پروژهها وارد مرحله اجرایی شده و سایر طرحها نیزآغاز می شود
وی همچنین بر اصلاح و بهبود سیستمهای گرمایشی مدارس و توزیع عادلانه تجهیزات آموزشی بهویژه در مناطق کمبرخوردار تأکید کرد.
فرماندار اردبیل توسعه شهرکهای جدید را نیازمند توجه ویژه دانست و از احداث مدارس در شهرکهای تازهتأسیس بهعنوان یکی از برنامههای مهم سال جاری یاد کرد.
قلندری گفت:«تقویت آموزش در مناطق مختلف شهرستان، بهخصوص مناطق محروم، و اختصاص اعتبارات ویژه برای ارتقای کیفیت آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.»
خبرنگار:محسن بایندور








