حادثه رانندگي در محور اردبيل – پارس آباد
- شناسه خبر: 14150
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۷:۱۳
- بازدید : 349 بازدید
- نویسنده: مدیر سایت

رئيس پليس راه استان از وقوع حادثه رانندگي در محور اردبيل – پارس آباد خبر داد و گفت: اين حادثه يک کشته و 26 مجروح بر جاي گذاشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیوا بیان، سرهنگ وحيد عليپوراظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع حادثه رانندگي در محور اردبيل – پارس آباد، رو به روي روستاي پريواتلو، بلافاصله ماموران پليس راه با همراهي ماموران انتظامي به محل اعزام شدند.
وي افزود: ماموران انتظامي و پليس راه با حضور در محل مشاهده كردند اين حادثه به علت واژگوني يک دستگاه ميني بوس روي داده؛ كه بر اثر اين حادثه يک نفر در دم جان باخته و 26 نفر نيز مجروح، که بيشتر آنها به صورت سرپايي مداوا شده اند.
رئيس پليس راه استان اردبيل در خاتمه ضرورت قانونمندي رانندگان با هدف تجربه رانندگي ايمن را مورد تاکيد قرار داد و تصريح کرد: کارشناس پليس راه استان اردبيل علت اين حادثه را عدم توجه کافي به جلو و همچنين اختلاف سطح راه و عدم ايمن سازي مسير اعلام کرده است.








