کشف 51 دستگاه ماينر قاچاق در انگوت
- شناسه خبر: 13811
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۲۲:۴۵
- بازدید : 283 بازدید
- نویسنده: مدیر سایت

فرمانده انتظامي استان از کشف 51 دستگاه ماينر قاچاق به ارزش 40 ميليارد و 800 ميليون ريال در عمليات ماموران انتظامي بخش “انگوت” خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیوا بیان٫ سردار “جواد تقوي” اظهار داشت: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر اينکه فردي در منزل خود در محله “نيروگاه” بخش “انگوت” اقدام به استخراج غيرمجاز ارز ديجيتال مي کند؛ بررسي هاي لازم در رابطه با گزارش هاي دريافتي انجام و صحت گزارش ها براي پليس محرز شد.
وي افزود: پس از هماهنگي قضايي ماموران انتظامي بخش انگوت با همراهي کارشناس اداره برق به محل اعزام؛ که در بازرسي از اين منزل 51 دستگاه ماينر قاچاق به ارزش 40 ميليارد و 800 ميليون ريال کشف شد.
فرمانده انتظامي استان اردبيل تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.








