مدیرکل امور عشایر استان اردبیل از آغاز بهکار سومین جشنواره بینالمللی و دوازدهمین جشنواره ملی کوچ عشایر شاهسون خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی–اجتماعی، روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت در شهر جعفرآباد مغان با حضور مقامات ملی، استانی و مهمانان خارجی آغاز خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: بر اساس مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار، به منظور کمک به پایداری انرژی تمام دستگاههای اجرایی استان به جز ادارات امدادی و خدماترسان از ۱۸ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود. عزیز حبیبی امروز _چهارشنبه هفدهم اردیبهشت_ درباره ساعت کاری دستگاههای اجرایی اظهار کرد: ساعات فعالیت ادارات از ۶ صبح تا ۱۳ ظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه بوده و کسری ساعت کاری پنجشنبهها هم بهصورت دورکاری جبران خواهد شد. وی افزود: مدیران دستگاههای اجرایی استان اردبیل به گونهای در زیرمجموعه خود برنامهریزی کنند تا کارهای...
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بر لزوم پیگیری مصوبات نشستهای استاندار در تهران از سوی بانکها تاکید کرد و گفت:مشارکت در حوزههای بهداشت،درمان و بویژه مدرسهسازی بایستی در اولویت بانکها باشد.