
29 مورد بستری جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل
به گزارش شیوا بیان، دکتر شهرام حبیب زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته 29 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند. وی از ترخیص 33 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: فرهنگسازی استفاده از ماسک باید توسط دستگاه های اجرایی و همچنین عموم مردم در جامعه نهادینه شود تا به واسطه آن شاهد کاهش ابتلا به این بیماری در استان باشیم. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 221 نفر در بیمارستان های اردبیل به دلیل...









