تمکین به قانون را واجب میدانم و در برابر آن تعظیم میکنم
- شناسه خبر: 13866
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۱:۵۳
- بازدید : 88 بازدید
- نویسنده: مدیر سایت

واکنش علی نیکزاد نایب رئیس مجلس بر خبرهای منتشر شده در فضای مجازی
تمکین به قانون را واجب میدانم و در برابر آن تعظیم میکنم
طی روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری در سایتها و فضای مجازی مبنی بر تصادف فرزند «علی نیکزاد» نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بودیم که موجی از واکنش ها توسط فعالان مجازی را در پی داشت که در این خصوص علی نیکزاد با صدور بیانیهای از مردم عذر خواهی کرد.
در روزهای اخیر اخباری در برخی رسانهها و شبکههای اجتماعی مبنی بر وقوع تصادفی از سوی فرزند علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی منتشر شد. این موضوع بازتاب گستردهای در فضای مجازی داشت و واکنشهای متعددی را از سوی کاربران و فعالان رسانهای به دنبال داشت. در همین راستا، علی نیکزاد با صدور بیانیهای به این موضوع واکنش نشان داد.
نیکزاد در بخشی از این بیانیه با اشاره به جزئیات حادثه و همچنین تأکید بر پایبندی خود و خانوادهاش به قانون، اعلام کرد: در روز چهارم خرداد، فرزندم در خیابانی با یکی از مأموران پلیس راهور بهصورت غیرعمد دچار تصادف شد. برخلاف برخی شایعات، نه از صحنه حادثه گریخته و نه رفتار قلدرمآبانهای داشته است، بلکه بلافاصله نسبت به انتقال مأمور راهور به بیمارستان اقدام کرده و همکاری کامل صورت گرفته است. همچنین طبق ضوابط، خودرو و راننده مشمول اعمال قانون قرار گرفتهاند.
وی در ادامه با تأکید بر لزوم رعایت قانون برای همگان، افزود: عزت پلیس، قانون و نظام برای من که مسئول نظارت بر اجرای قانون هستم، نهتنها واجب، بلکه تخطی از آن برای خود و خانوادهام حرام است. باور قلبیام این است که ما باید در خدمت انقلاب باشیم، نه اینکه از انقلاب برای منافع شخصی یا خانوادگی خود بهره ببریم.
نیکزاد در پایان، ضمن عذرخواهی از مردم ایران، اظهار داشت: اگر برخی روایتهای نادرست و دستکاریشده باعث ایجاد احساس تبعیض در میان مردم عزیزمان شده، صمیمانه پوزش میطلبم. بر خود فرض میدانم که تمکین به قانون را نهفقط برای دیگران، بلکه برای خود و خانوادهام واجب بدانم و در برابر آن با تمام وجود تعظیم کنم.








